Молитвы Пресвятой Богородице.

Вем, воистину вем, яко зело согреших и прогневах, Премилостивая Госпоже, рожденнаго плотию от Тебе Сына Божия, но имам многии образы прежде мене прогневавших Его благоутробие: Тыя убо образы помилованных очесем грешныя души моея представляя и на толикое Божие милосердие, онех преемшее, взирая, дерзнух и аз, грешный, прибегнути с покаянием ко Твоему благоутробию. О Всемилостивая Владычице, да подаси ми руку помощи и испросиши у Сына Твоего и Бога матерними и святейшими Твоими молитвами тяжким моим грехом прощение. Верую же паки и исповедую Тебе быти истинную Богородицу, милосердия источник, утешение плачущих, взыскание погибших, сильную и непрестающую к Богу Ходатаицу, зело любящую род христианский, и Споручницу покаяния. Воистину бо несть человеком иныя помощи и покрова, разве Тебе, Госпоже Премилостивая, и никтоже, уповая на Тя, постыдеся когда и, Тобою умоляя Бога, никтоже оставлен бысть. Того ради молю Твою неисчетную благость: Тропарь, глас 4 Умолкает ныне всякое уныние и страх отчаяния исчезает, грешницы в скорби сердца обретают утешение и Небесною любовию озаряются светло: Темже, людие, обремененнии грехи многими, припадите к подножию иконы Ея со слезами вопиюще:

Пресвятой Богородице перед Ее иконой"Казанская"

Стою я, трепетом молитвенным объят, И Лик Твой царственный, увенчанный короной, Влечет к Себе мой умиленный взгляд. В годину смут и трусости безславной, Измены, лжи, неверия и зла, Ты нам явила Образ Твой Державный, Ты к нам пришла и кротко прорекла: Покайся ж, Русь, злосчастная блудница Омой в слезах свой оскверненный стыд, Твоя Заступница, Небесная Царица, Тебя и грешную жалеет и хранит.

Важно знать, что молитесь вы не самой иконе - это смахивало бы на идолопоклонство. Через нее вы передаете свою просьбу Господу и святым.

Пусть с теплой верой и несомненной надеждой готовится принять чтобы со страхом, многим благоговением, с верой и любовью совершал свое.

Всех нас заступи, о Госпоже Царице и Владычице, иже в напастех и в скорбех, и в болезнех, обременённых грехи многими, предстоящих и молящихся Тебе умиленною душею и сокрушенным сердцем, пред пречистым Твоим образом со слезами и невозвратно надежду имущих на Тя, избавления всех зол, всем полезная даруй и вся спаси, Богородице Дево: Ты бо еси Божественный Покров рабом Твоим. Кондак, глас 8-й Притецем, людие, к тихому сему и доброму пристанищу, скорой Помощнице, готовому и теплому спасению, покрову Девы; ускорим на молитву и потщимся на покаяние: Молитва О пресвятая Госпоже, Владычице Богородице!

Со страхом, верою и любовию пред честною и чудотворною иконою Твоею, молим Тя: Не имамы бо иныя помощи, не имамы иныя надежды, разве Тебе, пречистая Дево: Ты еси всесильная христиан Помощница и Заступница:

Плейкаст «Молитва перед Казанской иконой Богоматери!»

Приведу молитвы пред вышеуказанными иконами Божьей Матери. Смиренно молим Тя, всесильная рода нашего Заступнице: Ей, Госпоже всемилостивая, умилосерди-ся на нас обуреваемых грехи многими и не имущих дерзновения ко Христу Господу просити Его о помиловании и прощении: Тебе убо предлагаем к Нему на умоление, Матерь Его сущую: В час же грознаго посещения Божия, аще огнем возгорятся до-мове наши, аще ли молниеносным громом устрашаеми будем, яви нам милостивное Твое заступление и державное вспоможение:

О святем храме сем и с верою, благоговением и страхом Божиим входящих полагает и со благоговением многим во святый дискос, вложив во святую чашу .. Верою и любовию приступим, / да причастницы жизни вечныя будем .

На протяжении нескольких лет в православной прессе ведется дискуссия о частом, практически еженедельном приобщении Христовых Таин мирянами. По этому вопросу высказываются богословы, клирики, светские люди. Одни, особенно молодые священнослужители, ратуют за частое причащение, другие приводят аргументы против. Чтобы разобраться с этим вопросом, мы обратились к клирику Александро-Невского собора иерею Максиму Горожанкину.

Священнослужители опасаются, что частое приобщение Тела и Крови Христовой приведет в формальному отношению, у людей исчезнет благоговение. Люди часто думают, что являются христианами в силу того, что они крещены в Православной Церкви. Мы являемся христианами не столько в силу крещения, сколько в силу приобщенности ко Христу в таинственной жизни Церкви. Максимально приобщиться ко Христу возможно только в Церкви и в Таинстве Евхаристии.

Именно то, насколько часто мы причащаемся, показывает — во Христе мы или вне Христа. Какова была практика причастия в древней Церкви? Именно эта практика легла в основу всех правил, которые впоследствии регламентировали регулярность участия в Евхаристической жизни Церкви. В книге Деяний Апостольских мы видим, что совершение Евхаристии стояло в центре жизни Первенствующей Церкви.

Православная молитва Пресвятой Богородице перед Ее иконой Казанская

Припадаем и покланяемся Ти пред святою троеручною иконою Твоею, воспоминая преславное чудо Твое исцелением усеченныя десницы преподобнаго Иоанна Дамаскина от иконы сея явленное, егоже знамение доныне видимо есть на ней, во образе третия руки к изображению Твоему приложенные. Ты зриши, Госпоже всемилостивая, немощи наша, озлобление наше, нужду, потребу нашу в Твоей помощи и заступлении, яко отвсюду врагами окружени есмы, и несть помогающаго, ниже заступающаго, аще не Ты умилосердишися о нас Владычице.

Ей, молим Ти ся, вонми гласу болезненному нашему и помози нам святоотеческую православную веру до конца дней наших непорочно сохранити, во всех заповедях Господних неуклонно ходити, покаяние истинное о гресех наших всегда Богу приносити, и сподобитися мирныя христианския кончины и добраго ответа на Страшнем Суде Сына Твоего и Бога нашего, Егоже умоли за нас матернею молитвою Твоею, да не осудит нас по беззаконием нашим, но да помилует нас по велицей и неизреченней милости Своей. Преподобный, родившийся около года и умерший около года в Византии, был богословом, фило софом и поэтом.

Являла ведущим идейным противником иконоборчества.

Радуйся, со страхом и трепетом волю Божию исполняяй. . Радуйся, многих чудес подателю к раце твоей с верою и любовию притекающым. еси: многим разумением истинныя веры повеления уяснил еси, верою, надеждою и.

Обсуждение концепции российской и мировой истории, в первую очередь, конечно, российской, — это не вопрос, как преподавать историю с точки зрения методики или педагогики, это не профессиональный вопрос преподавательского сообщества. Это как раз вопрос о выборе национальной идентичности. Я говорю именно о выборе, а не о поиске или конструировании, потому что нельзя создать идентичность национальную идею из ничего, ее можно только вынуть из глубин народного сознания, конечно неструктурированного, интуитивного, противоречивого.

Народ в своей массе не может и не должен проделывать такую работу, это задача той его части, которую принято называть интеллигенцией. Последствия такого поиска могут поразительно различаться по результатам. Например, сто лет назад одни искали основы идентичности народа в христианстве, называли народ богоносцем, рассчитывали на его всемирную отзывчивость и, безусловно, имели на это прагматические резоны; другие, тоже интеллигенты, готовили революцию.

В результате народ, который, по мнению первых, мог бы стать богоносцем, разрушил все социальные структуры и устроил братоубийственную резню. Отсюда — жесткость спора. Дискуссия ведется о метафизических основаниях жизни страны, о тех базовых конструкциях, которые определяют в конечном счете доминирующее и в народе, и в правящем слое мировоззрение.

Тот, кто задает основные постулаты этого мировоззрения, обладает, возможно, самой сильной и действенной властью — властью над умами. Начало нашей страны, ее происхождение, восточное христианство, православие как основа уклада жизни народа, Византия как исторический предшественник и учитель России — далекое прошлое, простым обывателем вряд ли рефлексируемая, однако постоянно муссируемая в общественном поле путем противопоставления России и Запада. России, отсталой уже в силу своего первородного греха происхождения от Византии и Запада — прогрессивного, идущего правильной дорогой исторического развития.

Молитва Православная

Со страхом, верою и любовию припадающе пред честною иконою Твоею, молим Тя: Не имамы бо иныя помощи, не имамы иныя надежды, разве Тебе, Пречистая Дево: Ты еси Всесильная христиан Помощница и Заступница.

Оригинал путешествовал по многим городам России и в каждом отмечали О, мира Заступнице, Мати Всепетая! Со страхом, верою и любовию.

Во имя Отца и Сына и Святого Духа. Читать эти слова пред иконою лучше в полнолуние. Защита обязательно придет, и вы ощутите ее в улучшении самочувствия, течении повседневной жизни, во взаимоотношениях. Ты бо еси спасение рода христианского. От клеветника и клеветницы, от еретика и еретицы, от чародея и чародейницы, от волшебника и волшебницы во веки веков. Архистратих Михаил, Гавриил и Иоанн-воин победят беса и супостата и ворога во веки веков.

Солнцем огражден, месяцем подпоясан раб Божий имя , и не убоюся врага и супостата и ворога моего во веки веков. Кроме того, у каждого человека есть своя икона Пресвятой Богородицы, защищающая в трудных ситуациях и соответствующаяего знаку Зодиака.

Икона Божией Матери «Всех скорбящих Радость»

Святых мучеников Сергия и Вакха. Святителя Ионы, епископа Ханькоуского 19 октября в Сергия и Вакха — Сергия Послушливого, Печерского, в Ближних пещерах ок.

Со страхом, верою и любовию припадающе пред честною иконою Твоею ему нечаянную радость покаяния и преклонила еси Сына Твоего многим и.

Благодарим Тя за неизреченное милосердие Твое, яко благоволила еси явити нам, грешным и недостойным, сию святую и чудотворную икону Твою во дни сия лукавыя и лютыя, яко вихрь, яко буря ветренная, нашедшая на страну нашу, в дни уничижения нашего и укорения, во дни разорения и поругания святынь наших от людей безумных, иже не точию в сердце, но и устнами дерзостно глаголют: Благодарим Тя, Заступнице, яко призрела еси с высоты святыя Своея на скорби наша и горе нас, православных, и яко солнце светлое, увеселяеши изнемогшия от печали очеса наша пресладостным зрением Державнаго образа Твоего.

Благодаряще Тя со страхом и трепетом, яко раби непотребнии, припадаем Ти со умилением, с сокрушением сердечным и со слезами, и молим Тя и стеняще вопием Ти: Се живот наш аду приближися: Скипетром власти Твоея Божественныя разсей, яко прах, яко дым, нечестивыя козни врагов наших видимых и невидимых, сокруши велеречивыя помышления их и запрети им, и яко Мати всех, на путь правый и богоугодный настави их. Вкорени в сердца всех нас правду, мир и радость о Дусе Святе, водвори в стране нашей тишину, благоденствие, безмятежие, любовь друг ко другу нелицемерную.

Державою Твоею всесильною удержи, Пречистая, потоки беззакония, хотящия потопити Землю Русскую в страшней пучине своей. Поддержи нас слабых, малодушных, немощных и унылых, укрепи, возстави и спаси, яко да под Державою Твоею всегда храними, поем и величаем Пречестное и Великолепое имя Твое, ныне и присно и во веки веков. Со страхом, верою и любовию припадающе пред честною иконою Твоею Державною, усердно молим Тя: Умоли, милосердная Мати Света, Сына Твоего и Бога нашего, сладчайшаго Господа Иисуса Христа, да сохранит в мире страну нашу, да утвердит державу нашу в благоденствии, и избавит нас от междоусобныя брани, да укрепит святую церковь нашу православную, и незыблему соблюдет ю от неверия, раскола и ересей.

Акафисты, читаемые в болезни и скорби

Ангелов лицы благоговейно Тебе служат и вся Небесныя силы немолчными гласы Тя ублажают, Богородице Дево; усердно молим Тя, Владычице, да пребудет Божественная благодать на честней иконе Твоей Державной, и светозарный луч славы чудес Твоих да нисходит от нее на всех, с верою Тебе молящихся и вопиющих к Богу: Взбранной Воеводе Победительныя песни приносим, яко даровася нам держава Твоя, и ничесоже устрашимся, не от мира бо спасение наше, но превознесенныя Владычице милосердием ограждаемся и тому днесь радуемся, яко прииде Заступнице на стражу земли Своея.

О, мира Заступнице, Мати Всепетая! Со страхом, верою и любовию припадающе пред честною иконою Твоею Державною, усердно молим Тя: Не имамы иныя помощи, разве Тебе, Пречистая Дево.

Госпоже Владычице Богородице! Со страхом, верою и любовию Божьей матери помогает многим людям, особенно часто молят ее.

К Богородице притецем сущии в бедах, и святей иконе Ея ныне припадем, с верою зовуще из глубины души: В мори житейстем обуреваемии, треволнению подпадаем страстей и искушений. Подаждь убо нам, Госпоже, руку помощи, якоже Петрови Сын Твой, и ускори от бед избавити ны, да зовем Ти: Преблагословенная Владычице, Приснодево Богородице, Бога Слова паче всякаго слова на спасение наше рождшая, и благодать Его преизобильно паче всех приявшая, море явльшаяся Божественных дарований и чудес приснотекущая река, изливающая благость всем, с верою к Тебе прибегающим!

Чудотворному Твоему образу припадающе, молимся Тебе, всещедрей Матери человеколюбиваго Владыки: Посети, Преблагая, рабы Твоя благодатию Твоей, подаждь недугующим цельбу и совершенное здравие, обуреваемым тишину, плененным свободу, и различными образы страждущих утеши. Молитва перед иконой"Всех скорбящих радость" Тропарь, глас 2-й: Всех скорбящих радосте и обидимых заступнице, и алчущих питательнице, странных утешение, обуреваемых пристанище, больных посещение, немощных покрове и заступнице, жезле старости, Мати Бога Вышняго Ты еси, Пречистая: Не имамы иныя помощи, не имамы иные надежды, разве Тебе, Владычице.

Ты нам помози, на Тебе надеемся и Тобою хвалимся, Твои бо есмы рабы, да не постыдимся. О, Пресвятая Владычице Богородице, Преблагословенная Мати Христа Бога Спасителя нашего, всех скорбящих Радосте, больных посещение, немощных покрове и заступнице, вдовиц и сирых покровительнице, матерей печальных всенадежная утешительнице, младенцев немощных крепосте, и всем беспомощным всегда готовая помоще и верное прибежище!

Тебе, о, Всемилостивая, дадеся от Всевышняго благодать во еже всех заступати и избавляти от скорби и болезней, зане Сама лютыя скорби и болезни претерпела еси, взирающи на вольное страдание Сына Твоего возлюбленнаго и Того на кресте распинаема зрящи, егда оружие Симеоном предреченное сердце Твое пройде.

О причастии."Со страхом Божиим, верою и любовию приступите"